07 Mei 2011

bila si gagah lagi perkasa tersentuh hatinya.....





" Who says there's nothing more complicated than e=mc² ? There's something much more complicated:
it's called emotions. "






dem,aku layan novel lagi..... tapi sumpah best cerita tu! thumbs up la miss HLOVATE!



aA+bB


P/S-arini aku rasa sangat gay bila tengok wayang berdua ngan jantan..thanx ZAKI! memang xnyesal tengok FAST & FURIOUS 5!

P/S/S-selamat hari MAMA! ANGAH SAYANG MAMA!

P/S/S/S-pulang ke bangi esok hari...selamat tinggal banting!


18 ulasan:

nur athirah berkata...

damn !!!

hlovate mmg bst ! laen dari yg lain .

MISS ? tau cane ek ?

Amna.Qadeeja berkata...

haha gagah ke? =p

xbesh ea fast n furious 5?

yup,selamat ari ibu ! :)

Illiana Hidayah berkata...

hahahah! hye dude!!!
aku d baca dah Aa+Bb ni...
lg 1 aku nk pesan..Sutera Bidadari yg Ramlee Awang Murshid dah kuar~lallalalalal

NHAF berkata...

aA+bB best !:D

All the best 2nd sem ;)

zazaw berkata...

aku dah khatammm novel tu banyakkk kaliiiii

Mohd Nor Quiyyum berkata...

hi novelian :D

Gieyana berkata...

hihih..adik akak dh jd gay..jgn jd terus lah k..:)

best tak citer kt movie tue?

padle berkata...

nur athirah-aku baru bace 2 novel die..MISS?aku men agak je senanye..hehe

padle berkata...

AQ-fast n furious bez ar..tgk 2 kali kot...^_^

padle berkata...

illiana hidayah-aku duk bace ungu karmila ni..xjmpe pon sutera bidadari weh...

padle berkata...

NHAF-aku baru je bjinak2 ngan pnulisan hlovate ni..gud luck a-level weh!

padle berkata...

zazaw-ni betol2 ke,ko bercanda di pasiran pantai ngan aku weh....hehe..bape kali ko khatam?

padle berkata...

quiyyum-hai teman sekatil!

padle berkata...

kak gie-hehe..sy straight la kak..muvi tu best gile..rugi woo xtgk kat wayang...

Miss b berkata...

peh

layan novel ka?

terbauk ah.

eh tu novel omputih ke melayu?

muhammad fitri izzat berkata...

padle!!
ko punye ke aA+bB tu??
aku nk pinjam leyh??
Hlovate mmg best kot!!

padle berkata...

miss b-ini novel melayu ar..aku xlayan novel omputih..

padle berkata...

tom-ko pon layan hlovate gak ke?novel tu membe aku pnye ar..