28 Disember 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"


SATU,kasih nan abadi,tiada tandingi,DIA yang SATU.....

kaulah SATU-SATUnya,di antara berjuta....

hanyalah SATU...yang bertakhta di hatiku....

ONE,just like a dream come true...

saaaatu darab satu....SATU!

ni sume lirik lagu yang ade kaitan ngan SATU,tp aku xtau ape kaitan lirik2 ni dengan contest yang aku dapat ni...

maseh kat QUIYYUM sbb tag aku..:)



nak tau detail,cek kat sini..


hadiah pon best gak..bilik aku pon xde lagi perhiasan yang mahal2..

harap2 menang la ye...


aku mau tag :



p/s-aleen,ko kne buat sbb ko still ade byk mase terluang kan..hehe

22 ulasan:

Azliza Mohamed berkata...

pebende yang satu2 tu ?tk paham..adoi, dh la lagu u ni bingit..terganggu nk membaca. hak9

adlin roshaida berkata...

alahai padle . ckp je lah dengaki aku salu update blog . winkwink ^^

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Good Luck, bro! :D

PADLE berkata...

dark choc-ala..xbest ke lagu ni..bsok aku tuka lagu nasyid,k!

:p

PADLE berkata...

aleen-aku memg dengki senanye..tp arini aku da buat 2 post dlm mase 1 ari..hehe

PADLE berkata...

shag-harap2 menang la..dapat saguhati pon ok gak..

adlin roshaida berkata...

padle ; alahhh baru due post , kecohhhhhhhhhh . amek kau aku tagged lagi . wakakak

adlin roshaida berkata...

bebbb aku tak rety lah cenen nk letak name peserta kat blog eqbalzack tuhhh :(

Tanpa Nama berkata...

wah
besh2!
chaiyok2!

AzianKhalil berkata...

ziarah pesaing..gud luck!

Cikbelog berkata...

gud luck padle :D

PADLE berkata...

aleen-ko bubuh la kat entri die tu ngek..

PADLE berkata...

lelakiini-harap2 menang la ye..amin!

PADLE berkata...

nafisa81-hakhak..cam cumil je gelaran pesaing tu...

PADLE berkata...

cikbelog-trimas!!

adlin roshaida berkata...

owh ye ? t lah aku try .

::Misz sunsWeetz:: berkata...

gudluck padel=)

eqbalzack berkata...

TAHNIAH! PADEL PEMENANG GA "SERBA SATU"...

JANGAN LUPA EMAILKAN NAMA & ALAMAT PENUH SEBELUM ISNIN [3/1/11] UNTUK URUSAN POS HADIAH...

TQ

cikAida berkata...

tahniah beb!
kaw menang GA ni.
aq ta dapat =(

PADLE berkata...

ms sunsweetz-thnx!

PADLE berkata...

eqbalzack-bia betul ni der???
alhamdulillah...thnx a lot!

PADLE berkata...

cikaida-thnx a lot..myb blom rezeki ko kot..