12 Disember 2010

FEEL FREE TO FLY CONTEST : BARANGAN BODY SHOP UNTUK DIMENANGI






memandangkan aku pnye AMORITO pun dah tinggal sikit,aku pon berminat la nak join contest ni..mana la tau ade rezeki kan..ni hadiah dia..dapat no 3 pon jadi la..tapi kalo no 1 pon lagi la ok kan..:P


1 x 1st Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM100.00

1 x 2nd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 60.00

1 x 3rd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 40.00



SEMPOI HABAQ HANG!



gambar ni dirakamkan semasa karnival sukan cendana pada tahun 2009 (kot)..yang melompat bagai nak rak tu bukan aku..aku yang tukang ambil gambar je..hehe




aku nak tag..



p/s:sebarang pertanyaan,boleh la cek kat sini

8 ulasan:

Mohd Nor Quiyyum berkata...

hai comey gambaq! sempo habaq hang!

klu mng leh kongc hadiah

PADLE berkata...

hehe..tgk la sape yg snap..nseb bek x gune D5000...

kalo menang la..kalo xmnang,xley nk wat apape la...

mr.F berkata...

OK PROCEED...tengs sebab sudi join and wish u all the best!

p/s: aku lbh prefer gmbr yg kt tepi belah kiri tu

E'in berkata...

woho.. maseh ok..

PADLE berkata...

mr.F-gamba yg kat belah kiri tu tah mane aku letak yg ori pnye..yg ni pon ok la jugak kan...

PADLE berkata...

e'in-xde hal..kalo menang,blanje tau!

cimi berkata...

wahaha.
tinggi betol lompat.

PADLE berkata...

cikcimi-jgn tertipu..sume tu camera trick je..hehe