07 Disember 2010

TEBALKAH IMAN AKU?


aku jumpe ikhsan mlm semalam...

die kate ade barang baek nk tunjuk..

aku cakap jangan..

dia paksa jugak..

aku kata jangan...

dia tetap paksa...

aku kata jangan..

die pujuk aku..

"barang elok ni bro..dara lagi tu..bergetah lagi..xde sape yang pernah try..rugi kalau tak angkut..kalo aku jadi kau,da lama aku angkat bawak balik rumah"

"mahal sangat la bro..barang baru,xkan xboleh kurang kot..first time aku nk angkat ni.."

"ko punya pasal,aku bagi diskaun separuh harga..amacam?kalau ko xnak,menyangap la ko kat rumah nnt"

"huisy,iman aku mantap la bro"

"kau xpayah nk bohong aku..aku tau la budak2 muda cam korang ni..aku pon pernah muda jugak..aku da biasa la berurusan ngan benda2 ni..kalo kawan2 ko tgk ko bawak balik dia,pergh!!!
konfirm diorang jelez"

"ok la..deal!"

akhirnya,aku terpaksa menurut kata ikhsan...maafkan aku..iman aku tak setebal mana...


kalau korang kat tempat aku,mesti korang pon akan wat bende yang sama...










99 inggit je beb! rugi kalau xbeli

12 ulasan:

Mohd Nor Quiyyum berkata...

ak nk "main" gak

padle berkata...

jom2..tggu elaun msuk dl ar..baru kite bole "main" ramai2!

tyqa berkata...

ler haha suspen jew bce :)

padle berkata...

tyqa-hehe..saje je nk bg suspen..best kan kan kan.. :)

Nawal Atifah berkata...

padle!
pergh..
starting x ley bla..
kus semangat..
haha..

padle berkata...

nawal,aku saje je nk asah balek skil mngarang..hehe..best kan..

Syafiqah berkata...

ceh! best lah sgt. selekeh!

♥cutebabygirl♥ berkata...

cissssss
ingatkan ape td..huhuhu

padle berkata...

capiq-next post aku psl bdminton lak k!hehe

padle berkata...

cutebabygurl-hehe..tertipu ke...

Cik Su berkata...

merah nye..terang.. tapi nice.. hehe

padle berkata...

cik su-merah itu menawan kot...hehe