14 Disember 2010

entri untuk kau,PEREMPUAN!!!!!!



aku tengah beremosi ni!

sorry kalau bahasa agak kasar..jiwa kacau,nak buat camne kan..


lu=awak
gua=saya

woi!nape lu buat gua camni?lu tau x lu da buat ati gua susah tau!
sekarang ni gua da xbole sabar..gua nak lu datang sini jumpe gua,kite setel sume masalah ni..
gua da xboleh nak pendam lame2 ni..kalau dipendam lame2,mau meladung gua kat bilik ni..
tu je la pesanan gua untuk lu!


lu pikir la masak2 bile mau jumpe gua!xyah nk angkut ramai2..

kite jmpe one-by-one je k!!!

























damn!gua rindu kat lu!!!!!!!










12 ulasan:

Jufa Eriana berkata...

meladung tu ape?

hidayah berkata...

lu angau sama gua ar..heeee

padle berkata...

jufa-g bukak kamus dewan :)

padle berkata...

hidayah-gua da angau gile2 kat lu ni..bile lu nak dtg sini kidnap gua...

M berkata...

meladung je keje ko..

IllianaHidayah berkata...

cehhh..bikin cuak je aku baca 1st time aku masuk blog ni...
hahaha...
btw..follow u back oredy :)
kim salam kat hidayah ko ek.. :)

padle berkata...

M-mane de toll..aku memaen je..ingt aku ni kaki ladung ke..

padle berkata...

illianahidayah-hehe..thnx 4 followin me back!
nnt aku smpaikan salam ko kt die k!

hamzah ian berkata...

tergoda gua tgk gmbr ni.. keh keh..

padle berkata...

hamzah ian-ehem2..jgn la..xdpt la gua nak carik makan nnt..hehe

Mknace berkata...

:):):)
terbaeekkk!!!

padle berkata...

mknace-hehe..tq2!!