27 Mac 2012

layakkah aku?



apakah maknanya semua ini?

dah layak ke belum aku ni sebenarnya?

p/s- telinga masih berdesing dengan bunyi enjin F1..taubat aku xnak tengok F1 dekat grandstand lagi :p

9 ulasan:

kay_are berkata...

em.. aku tak pernah semak.. em.. layak kot

zazaw berkata...

patut lah aku nampak sebijik mcm muka kau hari tu

nak tegur segan

PADLE berkata...

kay_are- konfirm ke layak?jadi aku boleh ngundi la ni?

PADLE berkata...

zazaw- kau bergurau ke siyes ni?

Amna Qadeeja berkata...

tak sabar nak ngundi kehkehkeh

Mantoll berkata...

amboiii grandstand..kayooo

PADLE berkata...

AQ-dah daftar ngundi ke blom?

PADLE berkata...

mantoll-rezeki anak-anak toll ^^

Mohd Nor Quiyyum berkata...

GUA KEMBALI!