16 Mac 2012

Jessie J? LMFAO?


Aku lebih teruja kalau Wali Band yang nak buat konsert kat Malaysia ni..tak kisah la,asalkan band-band ngetop dari Indonesia ( kecuali Smash sebab dia band k-pop) sebab aku rasakan muzik daripada Indonesia ni lebih 'in" atau aku rasakan lebih original daripada lagu-lagu yang tak habis-habis mengajak orang bershuffle, bercerita pasal duit, dan lain-lain.

Wali Band. Aku memang minat band daripada Indonesia ni. lagu-lagu mereka sering diputarkan DJ-DJ jemputan di majlis perkahwinan ataupun dikaraoke oleh mat-mat rempit di pusat karaoke jamban. lagi satu aku suka dengar lagu Wali Band ni sebab intro lagu dia yang menarik macam Baik-Baik Sayang, Doaku Untukmu Sayang, Tomat, dan lagu-lagu yang lain. Mereka juga ada lagu-lagu yang berunsur ketuhanan walaupun dengan irama yang rancak.

Jadi, aku tidak akan teragak-agak untuk membelanjakan duit gaji aku kalau Wali Band nak buat konsert di Malaysia.



tapi kalau Liyana Fizi nak join venture ngan Wali Band pun,
apa salahnya kan? ^^



p/s- seronok sangat ke naik hot air balloon?

1 ulasan:

kay_are berkata...

aku tak kenal sape liyana fizi ni.. sapekah die???