01 Mac 2010

RED GIANT IS DA BEST!






entry ni mgkin agak bias,tp aku pdulik ape..haha!

aku smemangnye berbangge mnjadi warga malaysia,amnye & khasnye SELANGOR DARUL EHSAN...

aku xkesah la psl politik kat slangor ni,yg pnting,aku org selangor..

dari dulu lg team bola selangor memg hebat..rmai gak star2 yg lahir dr selangor..
knal mokhtar dahari?
knal zainal abidin?
knal azman adnan?
knal rusdi suparman?
knal amri yahyah?

dlm rmai2 tu,cume 2 org je player msia yg prnah mnjaringkan gol mse lwn team fevret aku, manchester united,yakni mokhtar dahari & amri yahyah...dedue tu player selangor,beb....

bkan nk mngecilkan team bola yg lain,tp aku de 1 fakta yg btol2 mmbuatkan aku rase bgge jd kipas-susah-mati selangor..nk tau?

bkak page ni...

kalo rse mls nk bkak page tu, xwori..bia aku explain sket eyh...

web tu die tnjukkan list kelab2 bolasepak yg plg hebat kat dunia..korg msti pkir yg klub2 yg top2 msti cam barca,chelsea,man u, lverpool,real madrid...kan?kan?

yg tu memg da knfirm la...

tp korg msti xsgke, yg selangor pon ade dlm list tu gak senanye....

xpecaye?
xpecaye?
xpecaye?

ni aku ade list team2 yg plg top...


ni sume klub2 yg memg world klas pnye...msti la dorg duk kat atas2 je...

ni pon same gak....


tp yg ni..?
cube try test tgk yg no 299 tu...
nmpak x?
die tulis ape eyh....

mybe no 299 tu mcm da jaoh sgt....tp kalo difikir2 balek, ade ke klub bolasepak len yg pnah dpt rank camni,atau dlm bhse kasarnye,ade ke team len kat msia yg tersenarai kat dlm list ni...

slase lpas,aku g stadium shah alam,tgk slgr lwn klub r vietnam, BECAMEX MINH DUONG...
team vietnam ni kire yg plg kuat la kat vietnam..tp dorg byk pkai player import....

selangor lak rilek je pkai player tempatan..

keputusan match mlm tu...?

0-0

seri...ok la tu dr kalah..memandangkan cume slangor je satu satunye wakil msia yg men tok AFC taon ni..kire bole la dibanggekan drpd psukan msia dulu yg kne blasah berbelas2 ngan team vietnam ni....nak tau sape?ntah la..aku pon xtau..hoho..

pape pon,aku tetap akn mnyokong selangor,xkire la di mane pon aku berade...

merah kuning lambang kebanggaan...!!!!!






4 ulasan:

Syafiqah. berkata...

im proud to be malaysian, selangor-an and banting-an..
hahahahaa!

like this post.. ^^

hidayah berkata...

alololo..die hard fan ek hon...
lama i xcomment ur blog...;p

PADLE berkata...

syafiqah-bgos3...troskan sokongan anda xkire di mane pon anda berade..ujan emas kat ngri org,ujan batu kat ngri sndiri....

PADLE berkata...

hidayah-tau xpe...u memg sombong....