03 Mac 2010

tagged by capiq...again?

Peraturan :
(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni...

maseh la capiq krna memberi hmwk sebegini rupe di kale aku nga bz trial exam skang ni..tp xpe la..asek ngadap buku pon xley jgak kan...so,gn snang atinye aku myiapkan tugasan ini...

1-da lame aku ngidam nk tuka nset,tp stil xtcapai ag...(special to hidayah khazani)
2-aku suke amek gamba...tp amek gamba org len la..
3-taim kcik2 dulu aku cuke mncurik..haha!pngakuan yg amat berani
4-senanye nme 'PADLE' ni adelah idea drpd cik SHAFAREEZA & UMMU HANANI smase aku drjah 4 lg..dorg memg jaat dowk..smpai skarg ni nme tu mlekat lg..
5-aku kipas-susah-mati SELANGOR FC
6-aku ni sng ksian kat org..tah ye tah x,aku pon xtau la..
7-kalo bole,aku nk balek ke taon 2005,yakni zaman aku form 3..tu la taim yg plg best dlm idup aku..rndu kat dak2 3IXORA 2005..
8-aku malas bsoh bju..haha!tp skang ni da rajen sket kot..
9-aku stil blom mnguasai kmahiran mggosok bju kmeje,wlaopon aku ni bkas dak asrama..siyes dow,lceh gile nk gosok bju kmeje..!
10-dulu aku xpndai mkn mee gune grpu..mkn mee gune tgn je..ngee...
11-aku xmkn sayur sjak aku lahir..so xmgkin aku akn jadi seorang VEGETARIAN satu ari nnt..
12-aku rndu kat kucing aku yg da pon mati dlm awl bln 2 ritu,name die KAKAK...syg sgt kat die..
13-aku gile kucing!
14-aku xmkn sambal..kalo kat uma,mam msti wat laok spesel tok aku sbb kat uma cume aku je yg xmkn smbal..hoho..luv u,mama!
15-cite2 asal aku nk jd akauntan...(mama yg cadang senanye,sbb akauntan mama mase mama keje kat kontena nasional dulu,name die FADHLI)
16-aku kuat tido..kalo kuat tido,mknenye slalu bgn lmbt la kan?kan?hehe..
17-rekod terbaik aku tok boling adelah=158!byk x?hehe..
18-aku pnah dlm smggu,4x g uptown s.alam..tp xbli ape pon..
19-korg msti xpcaye kalo aku ckp yg kos aku amek lsen kete cume RM250 je..haha!murah kan?
20-aku suke kat dak kcik,especially pmpuan..dorg kiut dowk..!
21-dulu aku pnah kne smput taim kcik2 dulu..seksenye ya rabbi......
22-aku ni bkas KETUE PENGAWAS taim skola rndah dulu..
23-taim skola rendah dulu,aku pelat R..haha!

aku mahu tag

1-cik nabila
2-cik faiqah
3-cik wahie..

1 ulasan:

hidayah berkata...

jom la ite capaikan beli handphone sesame...
eh, i komen blog u again...x sombongkan i....;)