11 Ogos 2011

KISAH ARMAN YANG NAKAL


arman, budak yang nakal..
masa kecik-kecik, selalu ponteng terawih..
belum habis terawih 8 rakaat, arman dah sendawa kekenyangan sebab bantai makanan moreh..

arman,budak yang nakal..
masa kecik-kecik, selalu curi-curi makan masa bulan puasa..
bila nak g ambil wuduk je,die bantai minum air paip sampai kembung perut..
bila mama dah abes masak lauk untuk berbuka puasa, die curi-curi makan ayam seketul..

arman, budak yang nakal..
masa kecil-kecil, selalu curi makan kuih raya..
bila mama tengah sembahyang, dia pergi dapur, ambil segenggam kuih siput masuk dalam poket..
bila abah tengah siap-siap nak pergi surau, dia bukak peti ais, makan chocolate rice yang mama beli kat econsave untuk buat kuih raya..

tapi sekarang arman dah besar..
semua itu tinggal kenangan..



inilah arman..nakal betul budak ni...



dem, aku rindu rumah lagi!

14 ulasan:

Amna.Qadeeja berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Amna.Qadeeja berkata...

arman comel !

xblik umah lg ea? kesian hehe

Mohd Nor Quiyyum berkata...

arman x cukup nakal

danial lagi nakal

beli soya kat bazar kul 2. terus minum tepi jalan je

muhammad fitri izzat berkata...

Arman sngt cute!

yaSMin berkata...

CUTE! :D

Amy A. berkata...

adik ko ke?..comel betul!

(ntah kenapa slame ni mcm ingt ko ank bongsu)

Eyka berkata...

dem! gua pon rindu umahh gakk!! -.-"

beluncas ^.^ berkata...

mmg nkal tapi comel !!! whott whott ..

ninja hamimo berkata...

aku pun rindu rumahhh. :(

aleen aiden berkata...

patutlah siap smayang aku tengok makanan da xbrape ade.pesen makan taim org smayang rupenye.hahah

Illiana Hidayah berkata...

series! aku rindu zaman nakal2 dl..nakal dan xde msalah!

Ain Zulaikha berkata...

arman yang nakal ni, adik or diri sendiri? ahahahha

Nadia Mashuri berkata...

huhuu..
nakal nya..

kamarukom berkata...

ni tektik ni ltk gmbr comel2 ni padel hahak