15 Julai 2011

aku pakai jersi malaysia,kenapa kau tak BOO aku?

sial la..ptuih!


kalau buffer lambat sangat, klik je sini..kalau xboleh tengok gak....

sial la..ptuih!


kebetulan aku dapat training pass free smlm..siap ade lebih 1 lagi...

kebetulan aku pakai baju andy warhol..

kebetulan petang tu jersi Harimau Malaya aku xkering lagi..

kebetulan jugak macha tu pakai baju man utd..

kebetulan jugak tahun ni man utd takde buat tour kat malaysia..

kebetulan jugak lah macha ni kena tibai..

sial la..ptuih!


lu dah salah langgar tempat orang, brader...

nasib baik dorg tak kasi abes je kat lu..

tu belum abang long dil masuk campur lagi..

kalau tak confirm dah arwah punye...


tapi gua berbulu betul la..

sukati dia lah nak pakai baju ape pon g stadium..

kalau lu sume piss off ngan dia, xpayah la nak malukan die kaw2..

sial la..ptuih!


tapi brader2 yang pakai jersi malaysia,

awek2 hot rambut blonde pakai skinny biru n berjersey malaysia,

mat2 indon pakai baju ed hardy celup sambil jerit kat wartawan soh amek gamba die,

lu orang xde lak nak sound mereka2 itu...

lu orang xsuruh lak awek tu tanggalkan pakaian mereka..

gua tensi la camni...

sial la..ptuih!



p/s-esok gua nak join relay for life kat UKM ngan LU..jom support cancer patient!






3 ulasan:

arituarini berkata...

pminat liverpool ni poyo...tk ptt buat mcm tu..lamtk dia la nk pakai apa..ada masalh ke..

Unknown berkata...

hehe tagline zizan dlm kl ganster ;D

Muhammad Fitri Izzat berkata...

Kesian doe..