19 Februari 2011

1st GIVEAWAY Sayangku Faish


salam..

1st of all,

thanx KAK GIE sbb tag saya...

lame gak x join GA ni..tapi xpernah plak menang..bila la nak dapat hadiah GA ni agaknye ye...

nak tau syarat penyertaan,klik kat SINI..

erm..

aku tag cik FALIA SHAZANA ar...sile join k!




p/s-ramai plak yg tag aku soh join contest ngan GA ni..adeh..

7 ulasan:

nelly berkata...

Gud luck ..

padle berkata...

thnx!

nelly xnk join ke?

A.s.t.i.n.a berkata...

moga menang!

aliza berkata...

semoga berjaya :)

Nadia Mashuri berkata...

wah..
best nyer..
gud luck..

padle berkata...

harap2 la bole menang..

tapi cam susah je nak menang...

shi3la berkata...

salam..

Tima kasih yer sudi join dan meriahkan GA sayer neh..Gud Luck k..:)