30 November 2010

seandainya PICASSO masih hidup

gamba kat atas ni xde apape kaitan ngan entri ni ok..


sumpah,aku xbohong..
kalau picasso hidup lagi,die pon akan bersetuju dengan aku..
bukan aku nak mereka-reka cerita,tapi inilah kenyataannya..
aku xkisah,kalau ada yang xbersetuju dengan pendapat aku..

tapi aku yakin,picasso akan berdiri teguh menyokong pendapat aku...

tapi benda ni subjektif..

ada yang tersenyum,ada yang nak beli,dan ada pula yang pengsan!(dialog 3 abdul)




















apa pendapat korang?

CANTIK X?


8 ulasan:

eqacashperlala berkata...

comel doodle kauu

padle berkata...

hehe..ni bkan aku yg lukis ar..

hidayah berkata...

knl sgt dgn pelukis 2... :)

Mohd Nor Quiyyum berkata...

comel gilak!

pasni leh la wt dlm bentuk isometri

padle berkata...

hidayah xblaja la lukisan isometri ni..org lidi pandai la die...

un-har berkata...

gle r..
kalu maw mintak kasi lukis saya punya muka bleh?
saya bayar loh.

tyqa berkata...

comel lukisan tuhh hehe :)

padle berkata...

tyqa-bukan aku yg lukis tau...