09 Oktober 2009

wanita gossip?

...'and who am i? that's the secret i'll never tell
you know you love me..
xoxo..gossip girl..'

hadoi...aku ade 1 mslh besa skang ni...
exam da nak dkat..
result AS English pon da kua..( result pon ckop2 mkn je..)
tp kan, skang ni aku da terjebak ngan 1 xtvt yg mbuatkan aku pnin kpale...
maybe mse kcik2 dulu, aku slalu tgh cite kartun,,dragon ball,dr. slump, popeye, tom n jerry.tp tu dulu..
zaman da berubah..aku pon bkan kanak-kanak lagi..aku JUARA!( ni pngaruh iklan milo)
hoho..
ok2, smbg blk..

stlh aku duk s.alam ni, aku ghase persekitaran aku byk mngubah care idup aku..
kalo dulu xpnah g sunway pramid, skang aku ghase sunway pyramid tu mcm econsave banting je...tghri pon br je g tawaf OU...kalo aku xblaja rerajen,aku ghase cam mustahil je nk g sume tetempat uh..so, da moral of da story, blaja jan x blaja..!

ah,xksah la sesume tu...
tp mslhnye skang ni, aku da tpngaruh ngan 1 drama omputih ni.tajok die GOSSIP GIRL.aku xpaam la,da xde tajok len yg lg sesuai ke..buat la cheeky girl ke, hepi girl ke, nmpak la cute sket..xpon >GIRL GENERATION<...haha!! aku senanye xla mnat sgt tgk drama omputih..
tp ade la sumone tu yg pakse aku soh tgk cite ni..
so,1 ari tu aku g la usha sket cite ni kat lptop mc...

memule tgk cam doh je...mklm la,xbape nk mgenali watak2 kt cite tu lg..
tgk pnye tgk, tetau aku da msok episode 4...( 1 episode dkat 50 mnet,kalo 4 episode?)
skang ni da msok episod 11..tu br season 1..cite ni ade 3 season...1 season ade lbey kurg 20 episod...

HADOI!!!!

cane ni....exam da dkat ouh......

somebody call 911 plz!!!!!

2 ulasan:

Syafiqah. berkata...

woit...
permulaan entry yg sgt drama queen..
hahaaa..apakah?xmacho oh tengok gossip girl..tengok la heroes ke super natural ke, csi ke 24 ke.. =P

pape pon, study come first oh..ingat family di rumah.. :)

hidayah berkata...

u know u love me.....
xoxokisskiss.........
heeeeeee.......