15 Januari 2012

cemburu akan rezeki?

kata orang dulu-dulu ; ulat dalam batu pun boleh hidup.

tapi itu ulat.aku bukan ulat,dan aku tak hidup dalam batu.

rezeki itu ada di mana-mana.

kenapa perlu cemburu dengan rezeki orang lain?

memang rezeki masing-masing, tapi rezeki tak datang bergolek kalau kau tak cari.



Perhatian.

semua orang nakkan perhatian..

anak-anak kecil perlukan perhatian orang tuanya.

kucing-kucing comel perlukan perhatian penjaganya.

kekasih perlukan perhatian daripada kekasihnya.

kau pun perlukan perhatian aku, bukan begitu?

tapi tak selalunya kau akan dapat perhatian itu.

aku juga begitu.

tapi aku tak paksa kau untuk beri sepenuh perhatian pada aku.

mungkin itulah bezanya lelaki dan perempuan..



cilaka,aku merepek ape ni woi!


CHERATING 9/1/2012-11/2/2012



























kata orang, hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri,kenapa bangi tak hujan-hujan?

2 ulasan:

Min berkata...

waahhhh seronok gile holiday kau!!! untunglah ade geng bas skolah nak angkut skali. hehe. weh. kau bukan ulat. kau orang kot. ahahhaha

Unknown berkata...

hahah ckp jela nk tunjuk gmbar, bermadah helah plk dye heh