22 Mei 2010

mencari ketenangan di sebalik kesengsaraan..

omak aih..cam psycho je title post aku ni..
Nga tensen2 stdy math,jom ite layan blues lgu ni..
tp xde muzik la..ade chord gitar je..

aku rase,aku ngan zam je dak ALG yg da bjaye khatam cite ADAMAYA ni sampai abes..so, bebanyak time kaseh la kpade cik hidayah khazani..knape?sbb tanpe beliau,xdpt la aku menonton cite ni dari mule smpai abes kerna beliau la supplier cite ni..sesape yg nak,bole dtg ke bilik aku k!

Lagu - Yang Terindah
Chord Author - Azizie

[Intro x2]
G Am Bm Am


G Am Bm Am
Semenjak kau hadir dalam hidupku
G Am Bm Am
Tiada lagi keresahan
G Am Bm Am
Kau mengetuk pintu hatiku
G Am Bm Am
Tanpa sedar hingga ku izinkan


C D G
Kau yang bernama cinta
C D G
Kau yang memberi rasa
C D G Em
Kau yang ilhamkan bahagia
Am D G
Hingga aku terasa indah


G Am Bm Am
Maaf jikaku tidak sempurna
G Am Bm Am
Tika bahagia mula menjelma
G Am Bm Am
Bila keyakinan datang merasa
G Am Bm Am
Kasih disalut dengan kejujuran


C D G
Mencintai dirimu
C D G
Merindui dirimu
C D G
Memiliki dirimu
Em Am D G
Hingga akhir hayat bersama kamu


C D G
Kau yang bernama cinta
C D G
Kau yang memberi rasa
C D G
Kau yang ilhamkan bahagia
Em Am D G
Hingga aku terasa indah


C D G
Kau yang bernama cinta
C D
Hingga aku rasa indah


[Outro]
Bm F# D E A

lgu ni ditujukan khas untuk si die..

nnt kalo de mse,i men lgu ni dpan u k!

p/s: gamba di bawah ni bukan la si die k..jgn sala paam..



Tiada ulasan: