25 Disember 2009

benci la camni!!!

masa-2.30 pm
tarikh-26/12/2009
tempat-kfc banting

aku br pas mlantak snack plate kat cni..agk2 kalo aku duk uma lame sket,aku ghase seseorg mgkin bakal mnjadi mangse maki hamun aku..

cite die camni...

pakcik aku kol,ajk g mndi kat jeram toi.memndangkan cuti ni fmly aku xp jln2 memane lgsg,asek g uma org kawen je, aku ingtkan abah nk la pegi..bile mama ajk abh je, abh buat muke xpaam je..taim tu ak nga tgk cite hndustan kat tb 2,pe tah tajuk cite die,so aku wat2 xtau je la.pdhal taim tu aku da excited gler,mklm ar..nex wik da nak balik kolej..bile lg nk spend time ngan fmly kan..kat kolej nnt bz ngan awek je...

tetbe, abh mngeluarkan 1 statement yg mmbawe mksd,

BYE2 JERAM TOI

hah???xpegi????aku mule la bermonolog dalaman,mnyuarekan rase xpuas ati aku..mama brusehe memujuk abah,dgn hrpn abh ubah fkiran,tapi kusangka panas smpai ke ptg, ghupenye ujan di tgh hari.(tgh hari td memg ujan lbat pon)..

abh xmo pegi jgak..abh cakp,kalo nk pegi,pegi je la..abh xnk ikut..nk g sinoman katenye..(tau ke sinoman tu ape?)

aku mule la jd tensen..slame ni slalu je abh xp uma org kawen,tp kali ni asal beriye2 beno nk g uma org kawen..??? aku bgn, g toilet, amek wuduk, smyg zohor, pastu tros mmbawe ati yg duke ni kat kfc..tensen pnye psl,aku g cucuk duit kat cimb(elaun pon bru je msok..trimas JPA),pastu bantai snack plate..kalo ikutkan ati,nk je aku mkn kat kek choc indulgence kat secret recipe..tp dsbbkan traffic light pnyela byk kat pekan bnting,aku pon mkn je la kat kfc..


aku benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: