30 September 2009

Menuju Puncak!!




ini bkan akademi fantasia,mentor,malaysian idol,one in a million dan lain2.senanye aku nk post psl sambutan umah terbuke tp xbape nk terbuke la kat umah lcturer math dak2 klas 12 Hamburg..

situasi 1: kat lam klas, 29/9/2009,12:10 tghri

miss: askum n gud monin.today we will cntinue to our next topic.
arip: miss, mlm mlm ni iterang knfirn tau nk g uma miss
miss: btol ke? korang tau ke rumah i?
zam: xtau,tp kterang bole pkai gps apis.
miss: rumah sy jao tau,pastu traffic light byk. korg kne dtg awl kalo xnk jammed.
(miss pon mnyelongkar pencilcaasenye & amek pen marker itam)
miss: ni peta dr JJ bkit raje..(alamak,aku xsmpat nk amek gamba pete uh..sowie la)
apis: padle,ko tnye ape nme tmn perumahan miss
jandal: miss, miss duk kt taman mane?

.....perbualan ini berlanjutan smpai pkol 12:47 p.m, n klas iterang pon abes bgitu shje...

situasi 2: abes klas agame ustaz ridhauddin
bapak: wei,ptg ni ftsal awl k.pas asar je tros trun pdg.
tom: aku ok je. sape yg lmbt turon, nnt aku nek bilik sorg2 bwk rotan.
..........(msing2 terdiam...)

situasi 3: kolej cemare,5:28 p.m
apis:padle,siap cpat.dak2 ni da nk gerak dow
padle: ok2,aku mandi jap

situasi 4: di perkarangan kolej cemare, 5:46 pm






yg kiri ying fang,sbla die shing yee..

shing yee: kamu semua nk pergi mana?
ying fang: ya lor.saya nak ikut
toch:nk g braye uma miss liza la
ying fang:xada extra seat untuk saya ka.
arip:da full la.sowie la ying fang..
kami tros bertolak mninggalkan 2 gadis (klas aku cme ade pompuan dak2 2 org ni je) malang tu n menuju ke esso....esso mane?huhu,esso yg kt dpan JJ bkit Raja 2 ar...

situasi 5:Esso, 6.28 pm
mc: dle,bli mknn to buke jom
padle: ok je.(bkan nak menunjuk2 yg aku pose ari tu eyh)
bot:amek gamba jom
pkol 6:49pm,miss smpai & kami bertolak ke Tesco Setia Alam..(miss xprepare apape lg senanye)

situasi 6:Tesco Setia Alam,7:06 pm
mc:dle,amek gamba lg jom
padle:jom....

aku pergi ke arah yg pling knan skali..

pilih jgn xplih...!

sesi berbuke pose..

kat banting mane ade troli camni..

toch tgh mnuap senanye..

sengal...

..........................................................................................................................................................................

situasi 7:highway ape tah,7:45 pm
toch:padle,ite da sesat ni.miss bwk kete laju sgt ar(mklm ar,iterg nek kelisa,miss nek grand livina)
mc:ko try kol arip.ite u-turn dl
jandal:&*#@@ btol ar....(die memg camni)

huisy,byk beno situasi ni..aku straight to da point je la ek..

uma miss jao yg teramat.uma die kat smpadan kuale slangor ngan klang..tp last2,smpai gak iterng kt uma miss...

miss soh tlg die msak..tp sbg bkal engineer, mane la aku blaja ag bab2 masak memasak ni...

bapak: kalo msak tlur dadar,bole la miss
miss:xkisah la..awak tlg sy ye quiyyum..
make bapak pon pegi la wat telur dadar...yg lain p bantai kuih raye miss smpai abes..(kuih cornflakes miss memg TERBAEK!!)




da setel,ape lg....MAKAN TAIM!!!

aku mkn siket je..

mc c pelahap..

bapak ngan jandal...
kami lapar..

hoho..kami batak

pas mkn,lepak2 jap,sembang2,ngumpat2,usha2,jeling2,pndang2,tgk2,belek2,
tup2 da pkol 10....

lupe lak..ni la lcturer math alg12 hamburg..miss hasfaliza name die...

bergamba beramai2..

jandal:miss,iterang gerak skarg la ye..takot pak guard tutop paga..
miss: ok2.time kasih la ye....

bergamba wat kali trakhir..

maka,berakhir sudah ekspedisi kame menuju puncak....

sekian,terime kasih...

Tiada ulasan: